„Jesteśmy DO USŁUG” – rusza kampania wspierająca profesjonalizację i rozwój branży gastronomicznej.

W ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej DO USŁUG, już 10 maja br. kadra zarządzająca gastronomii połączy siły podczas regionalnej konferencji szkoleniowej MADE RESTAURANT w Krakowie. „Zatrudniaj, angażuj i zarabiaj” to hasło przewodnie spotkania, którego celem jest zintegrowanie prężnych przedsiębiorców regionu wokół największego problemu gnębiącego branżę tj. braku lojalnej i wyszkolonej kadry.

unnamed

Konferencja w Krakowie rozpocznie ogólnopolskie tourne kampanii edukacyjnej DO USŁUG, w ramach której odbędą się spotkania w kilku głównym miastach Polski m.in.: Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań. Kampania ma na celu zintegrowanie liderów branży i wypracowanie rozwiązań największych problemów hamujących rozwój i profesjonalizację branży. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest rosnąca sprzedaż, skuteczny marketing i satysfakcja klienta jako efekt dojrzałego zarządzania zespołem w restauracji.

„Potrzebna jest zmiana wizerunku branży gastronomicznej w Polsce, aby pracownicy przestali traktować ją jako „pracę na chwilę” i zaczęli postrzegać, jako dochodową, perspektywiczną profesję, wzorem Zachodu.” tak Krzysztof Janiszewski – współwłaściciel jednej z najlepszych w Polsce restauracji – SENSES (gwiazdka Michelin) skomentował potrzebę zmian w branży podczas debaty zorganizowanej przez zespół MADE, 5 kwietnia 2017 r..

Jak to robić? Podczas regionalnej konferencji gastronomicznej MADE RESTAURANT w Krakowie, gdzie udział wezmą czołowi lokalni liderzy opinii, restauratorzy, szefowie kuchni, managerowie, sommelierzy oraz media i dostawcy, którzy chcą czynnie wspierać rozwój branży. Więcej na www.maderestaurant.pl/krakow

Ekspertami będą wyjątkowi praktycy branży gastronomicznej związani z regionem, a wśród nich m.in.: Krzysztof Żurek i Marcin Filipkiewicz (Likus Restauracje), Tomasz GUT (Restauracja Zakopiańska), Dominika Senderska (Fabryka Pizzy), Aleksandra Skuza i Daniel Myśliwiec (Karakter, Zazie Bistro), Justyna Kosmala (Charlotte), Ziemowit Majewski (Dyrektor Generalny, Double Tree by Hilton), Urszula Kania (Biała Róża), Tomasz Hartman (Agencja Pracy Food Think Tank), Dorota Minta (Chefs Hunter), Miłosz Kowalski (Hilton Garden Inn Kraków Airport) oraz Katarzyna Derdzińska (HR i Psychologia Biznesu, Partner MADE), Krzysztof Gorecki (E-marketing, MADE), Agnieszka Małkiewicz (Marketing i PR, MADE), a to dopiero początek …

Program będzie obejmował wykłady, debaty i gorące dyskusje o tym, jak zaangażowanie i lojalność pracowników przekłada się na sprzedaż i marketing oraz unikalne doświadczenie gościa w restauracji.

W programie wydarzenia:

  • Prelekcja „BUDUJEMY MARKĘ PRACODAWCY W GASTRONOMII”
  • Prelekcja i studium przypadku „ROZGRYZAMY młode pokolenie MILLENIALSÓW
  • Networking gastronomiczny w praktyce
  • Szkolenie „PRACOWNICY JAKO OGNIWO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ”
  • Prelekcja i studium przypadku „TWORZYMY WIZERUNEK FRONTMENA”
  • Lunch przygotowany przez restaurację „Biała Róża” i szefa kuchni Łukasza Cichego
  • Prelekcja połączona „SKUTECZNIE REKRUTUJEMY i MĄDRZE ZWALNIAMY”
  • Debata najprężniejszych dostawców HORECA w regionie.
  • Historie i doświadczenia restauratorów „DZIELIMY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI jako pracodawcy”
  • Sesja motywacyjna.

unnamed

Organizatorem wydarzenia jest zespół profesjonalistów MADE wyspecjalizowanych w organizacji kampanii, wydarzeń i projektów edukacyjnych w branży HORECA. Agnieszka Małkiewicz (marketing i PR) i Katarzyna Derdzińska (HR i rozwój biznesu) łączą siły z liderami branży, tym razem z Krakowa i okolic, aby wspólnie zmierzyć się z mitami na temat zarządzania ludźmi w tej branży.

Katarzyna Derdzińska, partner zarządzający MADE podkreśla, że podczas wykładów „skupimy się na problemach z pracownikami (marka pracodawcy, rekrutacja, motywowanie, lojalność). Podzielimy się danymi, faktami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w regionie.”

Ponadto uczestnicy dowiedzą się, na jakie wsparcie mogą liczyć od dostawców/producentów, m.in. szkolenia, warsztaty, systemy motywacyjne, czyli formy, które bezpłatnie pozwolą rozwinąć kompetencje i zmotywować pracowników gastronomii.

„Ta konferencja, podobnie jak nasza inicjatywa Kraków Network, to doskonała okazja do kontaktu z lokalnymi przedsiębiorcami.” mówi Paula Fanderowska, Z-ca Dyrektora KBF ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków, partnera wydarzenia.

Szczegóły na http://maderestaurant.pl/krakow

Kontakt: Agnieszka Małkiewicz, rzecznik prasowy kampanii DO USŁUG, Made – Food & Horeca Solutions,

Tel. 695 672 986, www.madesolutions.com.pl