Konferencja marketingowa „Na językach…

Magazyn „Food Service” we współpracy z Agnieszką Małkiewicz „HoReCa Communications” już po raz drugi w tym roku organizuje konferencję marketingową skupioną na tematyce gastronomicznej.

Konferencja pt.: „Na językach – czyli co robić, aby media mówiły i pisały o naszej restauracji” odbędzie się 25 września br w Poznaniu podczas Targów Polagra Food.

na_Fb_815x315

Gośćmi specjalnymi będą: warszawska restauratorka, ekspert w dziedzinie kulinariów i żywienia
–  Agnieszka Kręglicka oraz szefowa kuchni restauracji Opasły Tom PIW – Agata Wojda. W dyskusji weźmie także udział redaktor prowadząca magazynu „Food Service” – Agata Godlewska. Agnieszką Małkiewicz – ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej w gastronomii poprowadzi wykład i wydarzenie.

Główne zagadnienia spotkania to: media relations, organizacja spotkań prasowych, wystąpienia publiczne czy relacje z blogerami. Wykład i dyskusja na temat skutecznych działań Media Relations zostaną poparte praktycznymi przykładami z polskiego i zagranicznego rynku gastronomicznego.

Konferencja skierowana jest do właścicieli restauracji, przyszłych właścicieli restauracji, menedżerów, specjalistów ds. marketingu gastronomicznego, przedstawicieli mediów i blogerów związanych z tematyką kulinarną.

 

Co robić aby media mówiły o naszej restauracji?
1. zainteresować
2. szanować
3. ułatwiać pracę
4. ??? – o tym będzie mowa.

Więcej informacji dotyczących programu oraz uczestnictwa w konferencji znajduje się na stronie:

www.konferencje.media.com.pl/najezykach

file.dat