Partnerzy

plan dnia

partnerzy

kontakt

ChO2016

logo_GMSGastro Magic Service to największa w Polsce profesjonalna wypożyczalnia sprzętu bankietowego, cateringowego i piknikowego, która powstała 18 lat temu z pasji do gastronomii i z potrzeby wynikającej z rynku. Nasza wiedza i doświadczenie pozwala zapewnić klientowi profesjonalną obsługę oraz fachowe doradztwo w doborze sprzętu na każdy rodzaj imprezy. Dodatkowo zapewniamy transport w każde miejsce w kraju i za granicę. Zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm, a zadowolenie klienta jest naszym priorytetem.Zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej strony internetowej, na której znajdziecie naszą całą ofertę.

www.gastrowypozyczalnia.pl

DAJAR_logo_horecaDAJAR HoReCa, dział dedykowany profesjonalistom w branży gastronomicznej, będąc częścią europejskiego giganta w zakresie wyposażenia drobnego AGD oraz mebli ogrodowych, który swoim zasięgiem obejmuje już sporą część kontynentu.Od kliku lat DAJAR znajduje się w prestiżowym rankingu Polityki 500 największych polskich przedsiębiorstw. DAJAR HoReCa jest w tej chwili liderem rynku obsługującym wszystkie liczące się sieci hotelowe i restauracyjne oraz niezliczoną ilość klientów indywidualnych. Kompleksowo zaopatruje obiekty, począwszy od serwetki czy słomki, na technologii kuchni i jej wyposażeniu skończywszy.Główną działalnością firmy od lat, stanowi sztuka stołu: zastawa stołowa, szkło i sztućce. DAJAR HoReCa jest bezpośrednim, a niejednokrotnie wyłącznym importerem największych światowych producentów. Z bardzo dobrym skutkiem od lat rozwija markę własną Ambition, czego ukoronowaniem jest związanie się partnersko z jednym z topowych kulinarnych show telewizyjnych.

www.horeca.dajar.pl

logo_panton-150x51Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” S.A., to największy w Polsce i jeden z największych w Europie Środkowej, przetwórca nasion oleistych i producent tłuszczów roślinnych.Spółka specjalizuje się w produkcji olejów konfekcjonowanych, margaryn oraz tłuszczów dla branży cukierniczej, piekarskiej oraz HoReCa.Oferuje szeroką gamę margaryn cukierniczych, charakteryzujących się wysoką jakością oraz właściwościami, spełniającymi różnorodne oczekiwania klientów. Wiodące marki margaryn to OPTIMA, MAESTRA, PRIMA, JEDYNA, BOLERO, MILAMA i AMADA.Firma oferuje również wysokiej jakości tłuszcze smażalnicze, produkowane w oparciu o surowce krajowe, tropikalne oraz ich modyfikacje, co zapewnia najwyższą jakość smażonych potraw.Polecamy frytury: Solfryt (wyprodukowany na bazie wysokooleinowego oleju słonecznikowego), Olfryt Sun, Olfryt Plus, Pan Max i Tytan oraz 100% olej rzepakowy TOP Q.ZT „Kruszwica” S.A. jest twórcą projektu Akademia Mistrza, kierowanego do wszystkich osób z branży cukierniczej, zainteresowanych rozwojem własnym i swoich biznesów, otwartych na wymianę doświadczeń, poznawanie nowych trendów, promujących politykę wysokiej jakości oraz zaangażowanych w rozwój Polskiego Rzemiosła Cukierniczego i Piekarskiego.

www.ztkruszwica.pl

logo_fusio_gusto_nowen-150x42Fusion Gusto, to prężnie rozwijająca się firma. Dzięki specjalnie wynegocjowanym warunkom w firmach logistycznych dociera ze swoimi produktami nawet do najbardziej oddalonych miejsc na terenie kraju. Dla swoich klientów organizują również szkolenia z zakresu wiedzy, obróbki warzyw i owoców egzotycznych.FUSION GUSTO jest specjalistą w segmencie ziół, kwiatów jadalnych, kiełków, oliwek, egzotycznych owoców i warzyw. Obecnie proponują swoim klientom ponad 200 rozmaitych gatunków roślin pochodzących z różnych zakątków świata. Systematycznie powiększają ofertę i poszukują dla swoich klientów nawet najbardziej egzotycznych produktów, takich jak: czarny czosnek, durian czy mech jadalny.Są bezpośrednim importerem przez co gwarantują klientom wysoką jakość i przystępne ceny.

www.fusiongusto.pl

logotyp_iglotexGLOTEX SA, to czołowy producent oraz dystrybutor żywności mrożonej w Polsce, z 30-letnią tradycją.IGLOTEX w telegraficznym skrócie:
• 4 zakłady produkcyjne
• 25 oddziałów na terenie całego kraju
• 50 tysięcy kompleksowo obsługiwanych punktów detalicznych i gastronomicznych
• ponad 400 przedstawicieli handlowych
• ponad 500 specjalistycznych samochodów – chłodni
• kompleksowe zaopatrzenie punktów gastronomicznych
• największy zespół ludzi dedykowany rynkowi gastronomicznemu
• codzienne dostawy
• zespół doradców kulinarnych, który organizuje szkolenia, pokazy i prezentacje
• system Telemarketingu wdrożony w połowie 2012 dla klientów na terenie Krakowa i okolic, systematycznie powiększany, docelowo będzie zapewniał całodobową obsługę klientów na terenie całej Polski.

www.iglotex.pl

Gzella_logo_data (1)Gzella to synonim doskonałego smaku wędlin, tworzonego z pasją i zaangażowaniem od ponad 30 lat.Uzyskane doświadczenie i dbałość o jak najwyższą jakość wędlin z Borów Tucholski, powodują, że Gzella znajduje się w ścisłej czołówce największych firm mięsnych w Polsce. Nieustanne inwestycje i ciągły rozwój sprawiają, iż zakład produkcyjny Gzella należy do grona najnowocześniejszych w Europie.Dzięki własnej flocie transportowej i rozbudowanej logistyce, firma ma możliwość dotarcia ze swoimi wędlinami z Borów w najbardziej odległe zakątki kraju, gwarantując przy tym terminowość dostaw.Na szeroką ofertę produktową firmy składają się wysokogatunkowe mięsa, aromatyczne linie produktów z Kociewskiej Spiżarni, Skarby Kmicica, produkty drobiowe, czy wyjątkowa linia produktów bezglutenowych odznaczona logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów 2016”.Dbając o polskie tradycje i doceniając dorobek kulinarny naszych przodków Gzella odkrywa na nowo smaki poprzednich pokoleń dzięki ogólnopolskiej kampanii „Smaki Regionu”. Poprzez stronę internetową www.smakiregionu.pl można zapoznać się z wyjątkowymi przepisami regionalnymi, takimi jak Kiszka Ziemniaczana z grzybami w śmietanie, Steki wołowe z sosem rakowym, czy Klepiskowy Pieróg.

www.gzella.pl

debicDebic, to profesjonalne produkty mleczne dla najbardziej wymagających zawodowców.Debic jest marką, która już od 30 lat daje pewność profesjonalistom na rynku gastronomicznym. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu we wzbogacaniu śmietany oraz współpracy z profesjonalistami na rynku ich asortyment spełnia najwyższe standardy.Jako zawodowiec, jesteś zadowolony tylko i wyłącznie z najlepszego rezultatu. Dlatego wybierasz tylko i wyłącznie naturalne, zdrowe produkty, które spełniają najwyższe oczekiwania w stosunku do jakości i smaku. z marką Debic możesz wyrazić w pełni swój talent, jak również zaoferować swoim klientom najlepszą cząstkę siebie. Asortyment produktów zawiera wiele odmian najwyższej jakości śmietan, jak również szeroką gamę nadzień, deserów, masła, lodów i koktajli mlecznych.Sprawdź na:

www.debic.com/pl

chef_logoNESTLE Professional z dumą przedstawia markę CHEF, która została stworzona, aby promować kreatywność Kucharzy.Produkty CHEF to bazy kulinarne będące niezbędnymi składnikami dla każdej wysokiej klasy kuchni oraz kucharzy, którzy mają wysokie aspiracje do tworzenia wyjątkowych dań.Taka odpowiedzialność sprawia, że marka CHEF nieustannie dąży do perfekcji tworząc bazy kulinarne, do których używane są najwyższej jakości surowce, pozwalające dostarczać najbardziej autentyczne smaki i aromaty.Opracowana 40 lat temu we Francji przez Kucharzy, marka CHEF jest bardzo mocno osadzona we francuskiej tradycji kulinarnej, czerpiąc w pełni z jej dziedzictwa.

www.nestleprofessional.com

2012-08-14 Dziugas logo su milzinu pngDžiugas® – to nazwa pysznego, długo dojrzewającego sera twardego o wyjątkowym smaku. Naturalne składniki: mleko, sól, podpuszczka mikrobiologiczna, kultury bakterii kwasu mlekowego. Džiugas® jest produkowany z miłością i troską wyłącznie z mleka krów letniego wypasu.Każdy kawałek sera Džiugas® to uczta dla podniebienia. Kusi lekko pikantnym smakiem oraz delikatnie wyczuwalnymi kryształkami soli wapnia, charakterystycznymi dla serów długo dojrzewających. Ze względu na długość dojrzewania (12, 18, 24, 36 miesięcy) sera można wyczuć subtelną różnicę w smaku, kolorze oraz strukturze sera. Idealnie komponuje się w towarzystwie pachnącego, słodkiego miodu, który jeszcze bardziej podkreśla wyjątkowy smak sera.Džiugas® to wykwintna przekąska, która stanowi idealne połączenie z winem. Tak podany do obiadu czy kolacji pozytywnie zaskoczy zarówno smakosza jak i doświadczonego znawcę serów!

www.dziugashouse.lt/pl

32_2288_7468_bigAmbasador 92 to firma z ponad dwudziestoletnią tradycją. W tym czasie stali się cenionym dostawcą produktów do piekarni, cukierni, lodziarni oraz gastronomii.Celem firmy jest zaopatrzenie jak najszerszej rzeszy Klientów w najwyższej jakości produkty o przystępnej cenie. Ambasador92 gwarantuje swoim odbiorcom profesjonalną i kompleksową obsługę, zapewniając stałą opiekę handlowców oraz technologów. Podchodzą w sposób indywidualny do swoich klientów, szukają korzystnych rozwiązań, negocjują warunki i zapewniają stałą opiekę swoich handlowców. Importują frytury i mieszanki ciast amerykańskich z USA oraz owoce w syropie z Hiszpanii i Grecji.Firma jest największym importerem komponentów do produkcji lodów włoskiej firmy Fabbri. Sprowadzają najwyższej jakości produkty z Tajlandii, RPA, Chin, Holandii oraz Wielkiej Brytanii. Od wielu lat są wyłącznym importerem i dystrybutorem największego w Europie, norweskiego producenta papieru do pieczenia firmy Nordic Paper AS.Dostawy bezpośrednie realizują na terenie centralnej, wschodniej, północno-wschodniej i północnej Polski – gdzie posiadają cztery oddziały w Orzyszu na Mazurach, w Lublinie, Gdańsku oraz Bydgoszczy. Jako importer prowadzą również dystrybucję produktów na terenie całego kraju poprzez swoich partnerów handlowych.

www.ambasador92.pl

logomorning300dpi (1)Jesteśmy dla Was, dla Chefów kuchni, barmanów i dla zwykłych ludzi takich jak my, którzy mają pasje aby gotować! Dla osób, które bez dobrego jedzenia nie wyobrażają sobie życia.Kuchnia nowoczesna, kuchnia XXI wieku to nasza specjalność – tu liczy się produkt najwyższej jakości, który Wam oferujemy: Aromaty, Sous Vide,, Pakowarki Próżniowe i listwowe, Sosa, texturas Syfony ISI i wiele innych.Gwarantujemy produkty najwyższej światowej klasy- szkolimy Chefów kuchni – szkolimy kucharzy – doradzamy i pomagamy – wyposażamy hotele i restauracje.

www.morning.com.pl

cheman__logoFirma ChemaN jest producentem wysokiej jakości odzieży dla gastronomii. Wieloletnia współpraca z szefami kuchni oraz właścicielami inspiruje nas do tworzenia nowoczesnych, modnych i pełnych świeżości linii ubrań. To marka gwarantującą najwyższą jakość i zadowolenie klientów.

www.hafciarnia.pl

13_06_zyw_04Żywiec Zdrój jest liderem na polskim rynku wody butelkowanej*. Firma powstała w 1992 roku w otulinie Żywieckiego Parku Krajobrazowego. Dziś zatrudnia ponad 500 pracowników, posiada pięć zakładów rozlewniczych i najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju**. Czerpiąc ze źródeł, Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, Tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury oraz kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych.

* Badanie TNS Polska przeprowadzone w maju 2014 roku na zlecenie Żywiec Zdrój na próbie głównej 1000 Polaków (w wieku 16- 64 lata) oraz próbie 650 dzieci (do 15 r.ż.). W badaniu zastosowano metodę dzienniczkową oraz metodę wywiadów indywidualnych (w przypadku dzieci kwestionariusz i dzienniczek były wypełniane przez matki). 
** Żywiec Zdrój jest najlepiej rozpoznawalną marką wód butelkowanych w kraju. Według badań instytutu Millward Brown słyszało o niej 98 proc. konsumentów, a 80 proc. wymienia ją spontanicznie jako brand, który zna.

www.zywiec-zdroj.pl

zeelandiaZeelandia stwarza swoim klientom możliwości ciągłego rozwoju na rynku cukierniczym, piekarskim i gastronomicznym. Pokazujemy jak będzie wyglądało jutro! Posiadamy zespół doświadczonych specjalistów i młodych pasjonatów, którzy wspólnie tworzą innowacyjne koncepcje produktowe. Pracujemy zgodnie z międzynarodowymi trendami. Korzystając z niepowtarzalnego know-how stwarzamy klientom możliwości ciągłego rozwoju. Organizuje szkolenia i seminaria skrojone na miarę potrzeb każdego klienta.

www.zeelandia.pl

nowe logo BFS_materialy reklamoweBonduelle Food Service jest specjalistą w domenie warzyw mrożonych i konserwowych. Wysoka jakość produktów, agronomia na najwyższym poziomie, dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie konsumenta oraz zaawansowana technologia, to główne zalety marki Bonduelle. W gamie warzyw mrożonych Bonduelle Food Service oferowanych jest ponad 60 różnych produktów, w tym zaawansowane technologicznie produkty gotowane na parze Minute, warzywa grillowane i warzywne puree. W gamie warzyw konserwowych Bonduelle Food Service dostępnych jest blisko 40 produktów, a wśród nich rewolucja technologiczna czyli Warzywa Pakowane Próżniowo SOUS VIDE! Bonduelle Food Service, to cała filozofia spożycia warzyw. Jako specjalista w tej domenie, firma oferuje pomoc w zarządzaniu całą kategorią warzyw oraz szereg dodatkowych usług takich jak: szkolenia kulinarne, przepisy oraz nowe rozwiązania w kuchni.

www.bonduelle-foodservice.pl
www.strefanagrod.pl

Wilbo LogoWILBO SA z siedzibą w Gdyni zajmuje się produkcją, konfekcjonowaniem oraz sprzedażą przetworów i konserw rybnych. W portfelu WILBO SA znajdują się 2 marki: Neptun i Dal Pesca.Neptun był pierwszym rozpoznawalnym brand’em wśród przetworów rybnych, systematycznie wyznaczając rynkowe trendy, poszerzając wciąż ofertę o nowe pozycje asortymentowe. Na rynku obecny jest aż od 1999 roku i wciąż cieszy się niesłabnącym uznaniem zwolenników morskich specjałów.Marka Neptun to konserwy rybne najwyższej jakości łączące wyselekcjonowane składniki i doskonały smak. To szeroka paleta receptur, w których znajdują się tradycyjne, cenione od lat przez Konsumentów propozycje smakowe oraz oferta dla amatorów przysmaków rybnych poszukujących nowości.Tajniki receptur naszych produktów to świeże, naturalne składniki, pochodzące od sprawdzonych dostawców. Ich połączenie tworzy właśnie nasze oryginalne, atrakcyjne receptury bez użycia środków konserwujących.Przy produkcji naszych konserw nie używamy słodzików, zagęstników, emulgatorów, konserwantów oraz wzmacniaczy smaku, podkreślając naturalność przetworów.Produkty Dal Pesca swój wyśmienity smak  zawdzięczają   zastosowaniu naturalnych przypraw, bez substancji dodatkowych takich jak : glutaminian sodu, sztuczne aromaty i barwniki.Wyselekcjonowane mięso ryb bez dodatku polifosforanów i  konserwantów, jest delikatne, soczyste i bez ości , przygotowane na wzór domowego posiłku cieszy podniebienie wymagających Konsumentów.

www.wilbo.pl

Aviko_Logo2014-positiveaAviko działa aktywnie w branży gastronomicznej od ponad 50. lat. Obecnie jest jedną z czterech największych firm produkujących produkty ziemniaczane na świecie.Wiemy, jak ważne są w gastronomii: powtarzalna jakość, wygodne i szybkie przygotowanie, kontrola kosztów dania, minimalizowanie strat na produkcie. Wszystkie nasze produkty są tworzone właśnie z myślą o tym.Nasze portfolio obejmuje szeroki asortyment produktów ziemniaczanych, takich jak: frytki, specjalności ziemniaczane, przekąski, placki i produkty chłodzone. Jesteśmy też jedynym producentem na rynku polskim, który posiada w swojej ofercie gratiny, super chrupiące frytki oraz frytki z batatów.

Większość naszych produktów jest wytwarzana z zachowaniem zasad produkcji bezglutenowej, dając w ten sposób szansę na zaoferowanie przyjaznego konsumentowi menu.

Aviko BV
Adres: ul. Polska 20, 81-339 Gdynia
Telefon kontaktowy: +48 58 66 24 300
Adres e-mail: info@aviko.pl
Strona www: www.avikofoodservice.pl 

Mlekovita-logoMLEKOVITA to lider polskiego mleczarstwa i najcenniejsza marka sektora produkcyjnego, firma nowoczesna i innowacyjna we wszystkich obszarach swojej działalności. Konsekwentnie prowadzona polityka rozwoju firmy spowodowała, że obecnie firma posiada 16 zakładów produkcyjnych, 30 własnych Centrów Dystrybucyjnych, w tym pierwszą w branży hurtownię Cash&Carry, oraz własną sieć detaliczną działającą pod szyldem MLEKOVITKA, a jej wyśmienite, najwyższej jakości produkty nabiałowe podbijają serca i podniebienia krajowych oraz światowych konsumentów od blisko 90 lat. MLEKOVITA może pochwalić się bardzo szerokim wachlarzem produktów, których wytwarza ponad 700. Wśród bogatego asortymentu można wymienić następujące grupy: sery twarde dojrzewające typu holenderskiego, szwajcarskiego i angielskiego dostępne w blokach, kawałkach i plastrach; sery wędzone dojrzewające i niedojrzewające; sery twarogowe w plastrach, sery topione dostępne w różnych smakach i opakowaniach; sery sałatkowo-kanapkowe Favita; serki ziarniste naturalne i z dodatkami; sery mozzarella; mleka UHT o zróżnicowanej pojemności i zawartości tłuszczu; mleka pasteryzowane; śmietanki UHT; mleka zagęszczone; mleka smakowe; kefiry; jogurty; maślanki; twarogi i twarożki smakowe; śmietany i śmietanki, bezwodny tłuszcz mleczny (masło klarowane); masła i miksy maślane; mleka w proszku oraz serwatkę w proszku. MLEKOVITA jako jedyna firma na Podlasiu wytwarza lody na skalę przemysłową.Przedsiębiorstwo cieszy się od lat największą dynamiką przychodów w mleczarskiej gałęzi przemysłu.

www.mlekovita.com.pl

strona hurtowniaZ myślą o satysfakcji naszych klientów podjęliśmy współpracę z wieloma lokalnymi producentami, dzięki czemu w naszej ofercie można znaleźć tylko najwyższej jakości warzywa i owoce. Wyznajemy filozofię, że tylko zadowolony klient wyraża chęć dalszej współpracy z naszą firmą, dlatego też dokładamy wszelkich starań aby sprostać Państwa wymaganiom, a współpraca z naszą hurtownią odbywa się zawsze w przyjacielskich warunkach.Dostarczamy świeże warzywa i owoce do hoteli, sklepów, restauracji, szkół, przedszkoli oraz wszelkiego rodzaju stołówek. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie pozwoliło nam wypracować niezawodny system logistyczny, dzięki któremu nasze produkty dotrą do Państwa zawsze na czas, w dowolnym miejscu na Mazurach.Jeśli jesteś nowym Klientem i poszukujesz sprawdzonego dostawcy, wypełnij nasz formularz elektroniczny a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę skomponowaną bezpośrednio dla Ciebie. Działamy błyskawicznie i profesjonalnie, co potwierdzić może nasze rosnące portfolio zadowolonych klientów.Naszym najważniejszym celem jest Państwa zadowolenie. Współpraca z naszą hurtownią odbywa się w Przyjacielskich warunkach. Dlatego gorąco zachęcamy do podjęcia współpracy z nami.

www.stachelek.pl

Logo_WillaWin_1_RWilla Win jest jednym z najbardziej doświadczonych sprzedawców wina. Nasi klienci obdarzyli nas zaufaniem, ponieważ zawsze dobieramy wina w sposób doskonały. Każda butelka wina posiada niepowtarzalny aromat miejsca z którego przybyła. Wino to nasza pasja, a chęć dzielenia się nią zaowocowała powstaniem Willi Win. Nasza misja to zapewnienie wysokiego poziomu oferowanych win przy zachowaniu atrakcyjnych cen. Zaspokajamy smak każdego podniebienia, ponieważ nasza bogata oferta obejmuje wina z najróżniejszych zakątków świata w tym: Francji, Włoch, Australii, Hiszpanii, Niemiec, Chile, Argentyny, RPA, Nowa Zelandia, Portugalia i wiele innych wspaniałych winnic. Naszym zadaniem jest także służenie radą i pomocą w trakcie całego procesu tworzenia karty win, sprawne pozyskiwanie, magazynowanie i sprzedaż zamawianych roczników, dlatego jesteśmy w stanie oferować nasze wina na tak atrakcyjnych warunkach. Prawdziwy miłośnik wina codziennie znajdzie u nas coś ciekawego dla siebie.

www.willawin.pl

576d8150324a5_oZielona Budka to najbardziej znana i zasobna w lata tradycji polska firma lodowa. Oferujemy bardzo szeroki asortyment lodów odpowiadający dzisiejszym potrzebom rynkowym. Stale pracujemy nad nowymi kompozycjami smaków podążając za trendami światowymi i oczekiwaniami naszych klientów.

Lody Zielonej Budki powstają z najwyższą starannością i pasją tworzenia. Bazą jest pilnie strzeżona od lat receptura. Szefowie Kuchni są w stanie dzięki niej stworzyć wyraziste , a przy tym naturalne desery lodowe. Ambasadorem Firmy jest znany Szef Kuchni -Dariusz Struciński.

Produkcja lodów odbywa się w zakładzie produkcyjnym w Mielcu, jednej z najnowocześniejszych fabryk lodów w Polsce. Obecnie firma Zielona Budka posiada następujące certyfikaty: Certyfikat Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg norm: PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-EN ISO 22000:2006 oraz Certyfikaty BRC i IFS”. Wszystkie uzyskane certyfikaty potwierdzają, iż firma produkuje wyroby najwyższej jakości, bezpieczne dla zdrowia oraz spełniające wymagania klientów.

zielonabudka.pl

PARTNERZY MEDIALNI:

Kuchnia__CMYKKuchnia+ to pierwszy i jedyny polski kanał kulinarny. Stacja prezentuje najlepsze polskie i zagraniczne programy dotyczące gotowania, nowości kulinarnych, znanych restauracji, zdrowego odżywania i nowoczesnej kuchni. Gotowanie w kuchni+ jest pasją, a celem programów jest poszerzanie kulinarnych horyzontów, promocja zdrowego jedzenia oraz dostarczanie inspiracji do przygotowywania nowoczesnych i smacznych potraw.
logo jpgRozrywka i jedzenie prosto z serca.
Polsat Food Network to świeże spojrzenie na programy kulinarne i celebracja wszystkiego, co odważne, zabawne i rozrywkowe w tym gatunku. To nie jest typowy kanał o tym, jak gotować! Polsat Food Network to nieustająco jedna z najszybciej rozwijających się, lifestyle’owych i rozrywkowych marek, pełna wielokrotnie nagradzanych programów o gotowaniu, mistrzów kuchni i kulinarnych rywalizacji. W Wielkiej Brytanii Food Network to numer jeden wśród lifestyle’owych kanałów, dostępny na wszystkich największych platformach. Strona www.foodnetwork.co.uk jest dostępnym przez całą dobę dopełnieniem kanału, na którym można znaleźć codzienną ramówkę, oglądać na żywo lub na życzenie odcinki programów, zapoznać się z biografiami szefów kuchni, przepisami i innymi formami kontentu.W obszarze EMEA zapraszamy po więcej informacji na strony: Polska: www.foodnetwork.pl; Południowa Afryka: www.foodnetwork.co.za; dodatkowo EMEA: www.foodnetworktv.com. W USA zapraszamy na stronę www.foodnetwork.com, która jest wiodącą stroną kulinarną w Ameryce i gdzie kanał jest jednym z najbardziej popularnych w telewizji. Polsat Food Network należy do Scripps Network International, lidera w mediach lifestyle’owych, w dziedzinach, takich jak jedzenie, dom i podróże; dla telewizji, internetu i powstających platform. Na rynku międzynarodowym funkcjonuje pod nazwą Food Network.
logoPapajaPapaja.pl – Platforma Gastronomiczna – to największy i najstarszy portal gastronomiczny w Polsce. Od ponad 14 lat jest źródłem wiedzy dla szefów kuchni, restauratorów oraz firm działających na rynku HoReCa. To u nas można uzyskać informację oraz przeczytać obszerną relację z odbywających się imprez branżowych – konkursów, pokazów, targów i projektów unijnych. Prezentujemy sylwetki znanych i cenionych szefów kuchni z kraju, jak i zagranicy. Wspieramy kobiety, które działają na rzecz gastronomii. Współpracujemy z organizacjami i stowarzyszeniami. Od kilku lat jesteśmy patronem medialnym Kulinarnego Pucharu Polski. Wspieramy publikacje wydawnicze i promujemy książki związane z tematyką gastronomiczną.
kucharze logoKucharze.pl – Platforma Gastronomiczna prowadzona przez Stowarzyszenie Kucharzy Polskich. Skupiamy najlepszych polskich kucharzy, zarówno pracujących w kraju jak i za granicą. Wśród naszych odbiorców znajdują również się osoby decyzyjne branży HoReCa, a także nauczyciele przedmiotów gastronomicznych i młodzi adepci sztuki kulinarnej. Na platformie można odnaleźć wiele ciekawych artykułów branżowych oraz ogłoszeń o pracę. Dużym zainteresowaniem cieszy się dział, w którym rekomendujemy wybrane produkty PRODUKTY POLECANE oraz NEWS, w który informujemy o ważnych wydarzeniach branżowych, konkursach gastronomicznych, warsztatach kulinarnych i informacjach dla Członków SKP.
poradnik_restauratoraPoradnik Restauratora jest pismem wydawanym nieprzerwanie od 1999 roku, które od momentu powstania przeszło drogę dynamicznego rozwoju, czego wyrazem jest wysoka pozycja w niezależnych badaniach. PR to specjalistyczny magazyn o profilu poradniczo – informacyjnym. Dostarczany jest bezpośrednio do rąk specjalistów w branży gastronomicznej. Adresatami są właściciele lokali gastronomicznych oraz osoby, które podejmują decyzje zakupowe. Wydawcą PR jest Biuro Promocji i Reklamy Generalczyk spółka jawna, które w swoim portfolio posiada także Poradnik Handlowca – czołowy tytuł wśród pism branży FMCG oraz magazyn Handlowiec, skierowany do sieci franczyzowych FMCG.
akademia_podpis_logo„akademia kulinarna – od nauki do sztuki kulinarnej”, to magazyn skierowany do uczniów szkół gastronomicznych oraz młodych kucharzy zaczynających swoją kulinarną, zawodową przygodę.Projekt został stworzony nie tylko by inspirować, ale również po to, by uczyć. Dlatego każde wydanie zawierać będzie przepisy ilustrowane etapami przygotowania dań, które pomogą w zrozumieniu procesu powstawania konkretnych potraw. Wśród stałych rubryk znajdą się również wywiady ze znakomitymi szefami kuchni oraz cukierni, dzięki którym dowiecie się jak wyglądała ścieżka kariery ludzi osiągających sukcesy w branży gastronomicznej. Ponadto będziecie mieli możliwość zadawania pytań ekspertowi kulinarnemu – Jerzemu Pasikowskiemu, poznawać tajniki carvingu wraz z Mariuszem Gachewiczem oraz pogłębiać wiedzę cukierniczą razem z Bożeną Sikoń. Akademia Kulinarna pomoże Wam także zrozumieć wpływy lokalnych tradycji na nowoczesne kulinaria, poprzez cykl artykułów o tworzących naszą tożsamość kuchniach regionalnych.
NG.logoPortal NEWSGASTRO to pierwszy portal dobrego smaku. Pierwszy portal łączący profesjonalistów z amatorami. Codzienne wiadomości ze świata HoReCa. Porady ekspertów i utytułowanych szefów kuchni. Polecane hotele i restauracje. Polecane miejsca na weekend, wakacje, relaks. Wiedza dla szukający inspiracji. Informacje o super miejscu na wypoczynek. Informacje gdzie zjeść i zrobić rezerwacje w restauracji. IDEALNE MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ.
RS oficjalnenRESTAURACJA – specjalistyczny dwumiesięcznik dla restauratorów, inwestorów, właścicieli i managerów lokali gastronomicznych oraz firm cateringowych, a także do Szefów Kuchni i pracowników branży HoReCa. Restauracja dostarcza swoim czytelnikom nie tylko przegląd najważniejszych informacji z rynku HoReCa. Tym co nas wyróżnia spośród innych pism o podobnej tematyce jest rozbudowana sekcja narzędziowo/poradnikowa. Zgromadziliśmy wokół pisma zespół najwybitniejszych ekspertów/praktyków z wieloletnim, popartym sukcesami doświadczeniem gastronomicznym, którzy na łamach –Restauracji- dzielą się z Państwem swoją wiedzą i praktycznymi poradami z zakresu zarządzania biznesem restauracyjnym.
Logo WDKWszystko Dla Kucharzy – portal gastronomiczny założony przez kucharzy-pasjonatów (Artura Cichowskiego, Miłosza Kowalskiego, Michała Kuter i Marka Litwina) dla kucharzy, informujący o najważniejszych wydarzeniach z branży, o pracy kucharzy w Polsce i na terenie Wielkiej Brytanii, patron międzynarodowych konkursów kulinarnych, wydawca książki Anglia – kucharska rzeczywistość. Artur Cichowski, Miłosz Kowalski, Michał Kuter i przyjaciele. Podpowiadamy, jak stawiać pierwsze kroki w gastronomii, jak przygotować się do wyjazdu za granicę, jak rozwijać kuchenne umiejętności i z pasją tworzyć nowoczesne dania. Dzięki współpracy z kucharzami takimi, jak: Przemysław Kuśnierek, Patryk Dziamski, Patryk Szczepański czy Arek Bober podsuwamy gotowe pomysły na potrawy świąteczne, dania z produktów sezonowych i tych, dostępnych przez cały rok.

Dodaj komentarz