Optymalizacja przede wszystkim

Prowadzenie lokalu gastronomicznego wymaga wszechstronnej organizacji: ułożenie grafiku, zamówienie produktów, przeprowadzanie inwentaryzacji. W natłoku obowiązków przydatne okazują się narzędzia ułatwiające zarządzanie restauracją. Jednak każdy lokal, w zależności od swojej specyfiki, potrzebuje innych funkcjonalności. Dlatego tak ważne jest, by oprogramowanie gastronomiczne było w pełni skalowalne i posiadało funkcje, które można dostosować zarówno do pojedynczych lokali, jak i sieci.

Optymalizacja programu do potrzeb danej restauracji sprawia, że zyskuje się możliwość pełnej i ciągłej kontroli nad sprzedażą, pracownikami i stanem lokalu. Konsekwencją zakupu systemu u producenta wraz z prawidłowym dostosowaniem i wdrożeniem wszelkich niezbędnych funkcji jest pozyskanie doskonałego narzędzia, które pozwala minimalizować straty i optymalizować zyski.

SIECI GASTRONOMICZNE – swoboda wymiany danych

sie iNajważniejsze w zarządzaniu siecią gastronomiczną jest, by móc robić to centralnie, mając dostęp do danych ze wszystkich pojedynczych lokali. Aplikacja do zarządzania siecią, taka jak FOODSOFT.ANALITYCS gwarantuje także swobodną wymianę danych między wszystkimi lokalami. Właściciel lub manager może zarządzać wszystkimi lokalami z jednego miejsca, mając zdalny dostęp do raportów i analiz. Co równie istotne może także zmieniać ceny, wprowadzać promocje i nowe produkty. W sytuacji utraty połączenia z centralnym lub lokalnym serwerem zostaje zachowana ciągłość sprzedaży, dzięki rozwiązaniom technologicznym działającym w trybie offline. Dzięki temu biznes może nieustająco się rozwijać.

POJEDYNCZE LOKALE RESTAURACYJNE – sprzedaż stolikowa

W restauracji z obsługą stolikową odpowiednie oprogramowanie znacznie ułatwi i usprawni pracę obsługi. Kelnerzy naFoodSoft dużym dotykowym terminalu, odpornym na zabrudzenia, mogą swobodnie składać zamówienia, przypisując je konkretnym stolikom, widocznym na panelu. Obserwują nie tylko układ całej sali, mogą także swobodnie i na bieżąco modyfikować zamówienia, a także dzielić rachunek oraz dokonywać rezerwacji stolików.

PIZZERIE – dowóz i wynos pod kontrolą

W pizzeriach znaczącą rolę odgrywają zamówienia na wynos bądź te świadczone z dowozem. Dlatego istotna jest optymalizacja oprogramowanie gastronomiczne tak, by system przyjmowania telefonicznych zamówień był sprawny i niezawodny. Funkcje programu FoodSoft pozwalają także na pełne rozliczanie kierowców. Natomiast moduł Delivery to gwarancja bezproblemowej obsługi zamówień na dowóz. W systemie FoodSoft można także zdefiniować strefy dowozu, które można wytyczyć na Google Maps.  

BARY SZYBKIEJ OBSŁUGI – natychmiastowe przekazywanie zamówień

Restaurant worker serving food with smile.W barach typu fast-food najważniejsza jest sprawna obsługa klienta. Jak skrócić czas pomiędzy przyjęciem zamówienia, a jego realizacją? Należy wdrożyć odpowiedni system, skutkujący natychmiastowym przekazaniem zlecenia do kuchni, który znacznie wpłynie na zoptymalizowanie tych procesów. Dzięki drukarce bonów lub monitorowi KDS, które można umieścić w kuchni, kucharz od razu widzi, jakie danie z menu życzy sobie klient i może przystąpić do jego realizacji.

Firma FoodSoft jest polskim producentem oprogramowania dedykowanego dla restauracji, piekarni i cukierni. Oferuje program i sprzęt IT (m. in. terminale dotykowe, drukarki fiskalne, drukarki bonów) dostosowane do wymagań oraz potrzeb obiektów gastronomicznych. Oprogramowanie FoodSoft to system zaawansowanych rozwiązań, które zapewniają efektywne zarządzanie lokalem gastronomicznym. Rozbudowane opcje gwarantują stały dostęp do aktualnych danych całego obiektu gastronomicznego, a zaimplementowane narzędzia dają szerokie możliwości w zakresie analiz sprzedażowych oraz magazynowych. Oprogramowanie usprawnia także komunikację między pracownikami, co pozytywnie wpływa na ich efektywność. Intuicyjna obsługa modułów oraz możliwość aktywowania niezbędnych funkcji sprawiają, że jest to nowoczesne narzędzie, które ułatwia planowanie codziennej pracy, wspiera zarządzanie oraz umożliwia mierzenie efektów prowadzonej działalności.


Materiały prasowe 38PR & Content Communication